неделя, 21 юни 2020 г.

КАКВО ДОНЕСЕ ИСУС ХРИСТОС НА ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ - ФИЛОСОФИЯ


 Чета Библията .
 Харесва  ми .
Родена съм в средата на 20 век .
Имам висше техническо образование .
Изучавала съм физика , електротехника , механика , висша математика .
Сега , след около петдесет години с учудване си спомням , че изпитите по електротехника и физика , вземах със закъснение . Не ме късаха  - ме връщаха . Пак ме връщаха  и отново ме връщаха .
Физиката  заради  закона на Айнщайн , електротехниката - Тесла и законите за вълновата енергия .
Имах чувството , че знам и запетайките и не знаех  защо се случва .
Разбира се , на третият път вече бях приключила с тези  науки .
Питах се , какво не беше наред , защо бяха тези препънки ?
След  петдесетина години разбрах -така е трябвало да се случи .
Четейки  Библията  разбирам , че  тези закони обясняват чудесата описани в Новият завет .
Иисус  Христос донесе на хората законите на  Вселената . Не го ли осъзнаем , не ги ли  усвоим - ще загинем . 
Това значи Спасител !
Това значи Второ пришествие !