неделя, 15 октомври 2017 г.

МОЯТА ИЗПОВЕД МОЯТА МОЛИТВА



              МОЯТА ИЗПОВЕД МОЯТА МОЛИТВА

Когато беше сама,
стъпкана в калта,
от заговор гаден
ръководен от него,
ти беше слаба
и пишеше стих.
Забрави това!
Ти остана жена ,
достойна и млада.
Слабостта ти издаваха,
само твоите стихове,
но ти ги скри.
Даже и онзи,
със синият поглед ,
не те преклони.
Даже и онзи ,
със стръка пелин ,
беше далече
сух и невредим.
И онзи дето те изгори -
ти лиза калта пред нозете му ,
но само в стих.
Ти си жена,
само жена!
Ти дойде на света
да правиш добро!
Ти не излъга, не открадна,
не уби!
Пред мъката по рожби,
не се преклони.
Животът ти надяна-
трънен венец
с твойта дъщеря.
С мъка и достойно го носиш!
След толкова години на труд
и борба с неволите,
показа сърце и доброта!
Които малко хора 
притежават  тази чарта?
Научи се как да се бориш
и как да отстояваш правдата.
Научи се как да цениш и 
трошичките обич и щастие,
които животът скъпернически 
ти дава.
Научи се да правиш добро,
без да чакаш отплата.
Отгледа син, даден ти от бога и
от Майката Божия.
Какво ти остава сега?
Не  страдай по химери!
Не търси любовта,
където я няма!
Намери  я там, до теб!
Такава, каквато животът
ти я предлага!
Съдбата най -  добре знае,
кой, какво заслужава!
Приемай всеки дар за душата 
с открито сърце.
Размислих и 
се излекувах,
за да продължа напред 
Горда от това, което съм,
Че не крада, не лъжа,
не обиждам никого,
помагам ха всеки.
Аз съм жена ,и правя
малки неща ,
но изпълнени с 
любов и доброта.
Радвам се, че се усмихвам на света.
Радвам се че виждам 
слънцето и светлината.
Че мога да се грижа за себе си
и за децата , че имам съпруг.
Казват, че гордостта
 идва от дявола.
Тогава думата гордост,
където съм я употребила е
е неточната дума.
Тогава на мястото на думата гордост,
слагам думата радост,
което ми се струва по- вярно,
защото по –точно изразява
моята същност. 
Радвам се, 
Майка и съпруга,
че съм жена,
Сега ми предстои друга,
материална борба,
за жилище на дъщери ми.
Дано да у
спея.
Още нещо искам да свърша 
на този свят, 
но чисто човешки
с радост , желание и 
много труд, и обич ,
с грижа за бъдещето
и с много красота 
в сърцето си.
Моята изповед!
Моята молитва!
Моето желание
да славя Бога,
с добрина ,
покорност ,
труд и любов.

АМИН