вторник, 5 септември 2017 г.

ОТИДЕ СИ ОТ МЕНЕ ЛЮБОВТА текст за песен


  ОТИДЕ СИ ОТ МЕНЕ  ЛЮБОВТА


Отиде си от мене любовта ,
лед скова душата ми пуста ,
зимата, приятелка добра ,
скри тъгата ми под бяла пелена .
Припев
Не се предавам , 
мечтая за слънчеви дни 
и нова  красива любов .

Затворих своята черупка ,
оплаквам тъжните си дни ,
не искам никой да почука ,
оставаме с мъката сами .
Припев
Не се предавам , 
мечтая за слънчеви дни
и нова красива любов .

Вее вятърът навън ,
самотен , яростен , несретен ,
сега и той е като мен ,
жалък , тъжен , озлобен .
Припев
Не се предавам ,
мечтая за слънчеви дни
и нова красива любов .

Разбира се че ми е тежко ,
ще ближа раните до пролетта ,
но там сред цъфналите люляци ,
ме чакат радост,  слънце  , топлина .
Припев
Не се предавам ,
мечтая за слънчеви дни
и нова красива любов .