събота, 2 септември 2017 г.

ЕДНА ИСТОРИЯ КОЯТО МЕ ДОКОСНА

 ЕДНА ИСТОРИЯ КОЯТО МЕ ДОКОСНА


Тази история ми 
разказа една жена ,
знаейки , че помагам 
на хора в беда .
Мила, помогни , 
влюбена съм  до полуда ,
в две прекрасни очи !
Не искам да го срещам .
Разбирам че греша .
Трябва да го забравя ,
но щом ме погледне ,
в мен пламва страстта .
Как да се откъсна ,
как да постъпя , кажи ?
Като огън ме изгарят ,
невероятните му очи .
Като магнит ме привлича ,
стройната му снага .
Той не ме забелязва,
как да се примиря?
Няма как да му кажа ,
не го познавам дори .
Срещам го случайно
и сега и преди .
Какво ли мога да кажа ,
за тази красива любов ?
Няма рецепта за жарка ,
несподелена любов .
Начини за запознанство  ,
не са един  и два .
Малко фантазия ,
даже красива лъжа .
После времето ще покаже ,
дали е  било съдба !