понеделник, 28 август 2017 г.

ВРЕМЕТО И ЛЮБОВТА


                      ВРЕМЕТО    И    ЛЮБОВТА  


Сънувах  сън .
Разказвах на раят , на небето и 
вселената , че съм щастлива .
Изправи се в съня ми срещу 
мене мощна сила .
Не виждах очертания .
Не знаех чий е гласът . 
Ехтеше като гръмотевица в лятна буря ,
присветваха светкавици  далечни .  
Кръвта ми се смрази от страх .
Аз виждах в прекрасният си сън ,
че докато говорех  ,небето раят и 
вселената , ми се усмихваха .
Коя бе тази сила , която беше против мен ?
Аз съм времето , господарят !
Твоето време е вече  изтекло !
Сложи пред очите ми писъчен часовник ,
празен в горната част
Събудих се хълцаайки ,
истощена и тръпнеща .
Разказах съня си на  моят любим .
Той отговори
-Аз ще говоря с времето 
 -Слушай време , ти не си БОГ .
-Само той е велик !
-Той е над теб и над мен !
-Само той може да ни призове !
-Ти нямаш тяло , нито душа , нито сърце !
-Ти си само един глас  .
-Затова ни остави !
-Сърцата ни са от бога !
-Нека той да реши !
-Ти просто  си  върви !
Времето  изфуча 
-Да  по - велика от мен ,
е  само  любовта !