понеделник, 15 май 2017 г.

ПО ЦЯЛАТА ЗЕМЯ ЖИВЕЯТ ХОРА

Имам такъв пост . Повтарям го . 
Имам блогове на различни теми . Всичко , което съм научила , оставям на хората . Да им е по лесно , да не страдат , да се обичат , да се уважават .
 Платформата БЛОГГЕР ми дава възможност да видя от кои държави са моите посетители . Вие читателите може да видите  само броят на тези , които посещават  блоговете ми .
Мили хора  ето какво виждам аз - 
- Русия и Украина  винаги четат едни и същи неща .
- Броят на читателите - руснаци и американци е почти еднакъв .
- Това което интересува  читателите ми от  Обединените арабски емирства  интересува  руснаци , англичани , французи и германци . 
- Бразилци , японци , евреи  имат близки житейски проблеми .
Мили хора , накарайте  политиците  да служат на народите си , а не на група  убийци и поробители на  планетата  Земя и нейното население !
Всички имаме едни и същи нужди , болки , проблеми , желания , радости и надежди !
Аз го виждам всеки ден  !
Дано спрат войните , страхът , гладът и мизерията !
Амин !